دانلود سریال جوکر ایرانی + سیامک انصاری + ترافیک نیم بها


 

سریال جوکر ایرانی دانلود تمام قسمت ها 1400

یکی از کار های جدید و پر سرصدای شبکه نمایش خانگی رئالیتی شو جوکر ایرانی است که این روز با اسم سریال جوکر سیامک انصاری معروف شده است. این برنامه که یکی دیگر از کار های احسان علیخانی یکی از موفق ترین تهیه کنندگان چند دهه اخیر سینما و تلویزیون است که به تازگی تصمیم به حضور در شبکه نمایش خانگی گرفته است و در کار جدید خود هم موفق بوده است. جوکر هم مثل عصر جدید یکی از برنامه های بین المللی موفق است که علیخانی با موفقیت نسخه ایرانی آن را ساخته است که در ادامه بیشتر با این برنامه آشنا می شویم و در انتها لینک دانلود همه قسمت پخش شده را می توانید مشاهده کنید.

 آیا مسابقه جوکر کپی مسابقه خارجی است؟

ایده اولیه این رئالیتی شو برمیگرد به هیتوشی ماتسوموتو یکی هنرمندان مشهور و معروف کمدی کشور ژاپن که تصمیم گرفت با بازی بخندان ولی در عین حال خودت نخند یک برنامه بساز این بازی که در بسیاری از کشور ها معروف است ایده اولیه ساخت یک برنامه کمدی شد که اسم آن برنامه در ژاپن هم Documental نام گرفت. این برنامه خیلی زود مورد استقبال کمپانی بزرگ قرار گرفت و با خرید حق پخش این مجموعه کشور های مختلفی تصمیم به ساخت این نوع سریال گرفتند. و احسان علیخانی با الهام گرفتن از این برنامه تصمیم گرفت ایرانیزه شده آن را با نام جوکر بسازد. گفتنی است او برای ساخت این برنامه و قبول ریسک حضور در شکبه نمایش خانگی این مجموعه را پنج بار بصورت تستی با کمدین های عصر جدید ، هنرمندان تئاتر ، دوستان و… ساخت تا با اطمینان بیشتری استارت ظبط نسخه اصلی برای پخش را بزند.

 مسابقه جوکر چیست؟

00:00
02:10
 جزئیات مسابقه جوکر با اجرای سیامک انصاری

مسابقه جوکر  شامل هشت شرکت کننده است که در زمان شش ساعته، باید در خانه‌ ای که انگار برای مهمانی آماده شده است. شرکت کنندگان دیگر را بخندانند و با این کار آن ها را از مسابقه جوکر حذف کنند تا خودشان بتوانند برنده شوند گفتنی است که هر شرکت کننده در این بازی با اولین بار خندین کارت زرد و با خنده دوم کارت قرمز دریافت می کند کارت قرمز یعنی پایان کار آن شرکت کننده همچنین به شرکت کنندگانی که تلاشی برای خنداندن دیگر افراد نمی کنند کارت زرد داده می شود.

داور و مجری مسابقه جوکر

مسابقه جوکر یک داور هم دارد که در اتاقی مانند VAR فوتبال که با دوربین همه قسمت های خانه ای که شرکت کنندگان در آن حضور دارد می بییند و با اولین لبخند و خنده به فرد مورد نظر کارت زرد و برای بار دوم کارت قرمز نشان می دهد.

راهکار های اصلی خندان که شرکت کنندگان از آن می توانند استفاده کنند به شرح زیر است:

تعریف خاطرات خنده دار ، اجرای استند آپ کمدی با عنوان جوکر تایم ، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی ، استفاده از وسایل و ابزار متنوع مثل لباس های بامزه خنده دار ، عروسک های خنده دار ، آلات موسیقی ، حرکت های ورزشی ، آشپزی کردن و…

آیتم های غافلگیری کننده

00:00
00:59

یکی دیگر از بخش های اصلی رئالیتی شو جوکر که توسط تهیه کنندگان در نظر گرفته شده است حضور چند مهمان است که همه شرکت کنندگان را سوپررایز می کنند. مهمان اول با بازی هایی که می آورد می خواهد از شرکت کنندگان خنده بگیرد ، مهمان دوم که از بین کمدین ها گرفته تا شاخ های مجازی می تواند باشد با حضورش سعی می کند حداقل یک نفر را حذف کند شاید سخت ترین بخش مسابقه حضور مهمان های غافلگیری کننده است که هر شرکت کننده ای را می تواند به چالش بکشد و از جذاب ترین بخش های این برنامه می توانند به همین بخش اشاره کرد.

سازندگان سریال جوکر ایرانی

  • مجری پروژه: احسان علیخانی
  • کارگردان : احسان علیخانی – سید حامد میرفتاحی
  • مجری و داور : سیامک انصاری
  • تهیه کنندگان اجرایی : امیرحسین بزرگ زادگان – محسن نجفی سولاری
  • سرپرست نویسندگان : علی رضازاده – ایمان قیاسی

 زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری

این رئالیتی شو هر دوشنه ساعت 8 صبح قسمت جدید آن پخش می شود و شما از طریق همین صفحه می توانید به لینک های دانلود قسمت های جدید دسترسی داشته باشید و با ترافیک نیم بها از طریق سایت با دارای  نماد اعتماد الکترونیک یک خرید ارزان و مطمن را داشته باشید. پس برای دانلود سریال جوکر سایت ما را دنبال کنید.

 

 دانلود قانونی جوکر فصل اول با میزبانی سیامک انصاری (رئالیتی شو) + قسمت 1 تا 4

 زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری [ اسامی شرکت کنندگان]

شرکت کنندگان فصل اول رئالیتی شو جوکر ایرانی

فصل اول این رئالیتی شو با حضور 8 تا از هنرمندان معروف کمدی سینما و تلویزیون ایران شروع شد که یک سوپررایز بسیار بزرگ هم داشت و آن حضور فوق العاده درخشان استاد رضا نیکخواه که ستاره بی چون چرا فصل اول این برنامه بود.

  1. سام درخشانی
  2. بیژن بنفشه خواه
  3. هومن حاجی عبداللهی
  4. امیرمهدی ژوله
  5. رضا نیکخواه
  6. امیر کاظمی
  7. سهیل مستجابیان
  8. امین حیایی

 دانلود سریال جوکر فصل اول قسمت 1 تا

دانلود فصل اول قسمت اول مسابقه جوکر  برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید


دانلود فصل اول قسمت دوم رئالیتی شو جوکر  سیامک انصاری برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید


دانلود فصل اول قسمت سوم سریال جوکر  برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید


 دانلود قسمت چهارم 4 جوکر سیامک انصاری ( جوکر قسمت چهارم 4 )

 دانلود قانونی جوکر ایرانی فصل دوم + قسمت 1 تا 4

بعد از استقبال گسترده از فصل اول سریال جوکر ایرانی فصل دوم این برنامه با گروهی جدید ساخته شد که در این سری هم 8 شرکت کننده از بازیگران کمدی سینما و تلویزیون برای شرکت در این مسابقه جذاب و هیجان انگیز دعوت شد که ستاره فصل دوم را می توان به عباس جمشیدی فر اشاره کرد. لیست شرکت کنندگان فصل دوم را در ادامه مشاهده خواهید کرد همچنین برای دانلود قانونی فصل دوم می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

دانلود فصل دوم سریال جوکر

  دانلود برنامه رئالیتی شو جوکر سیامک انصاری تمام فصل ها کامل

شرکت کنندگان فصل دوم سریال جوکر

  1. هومن برق نورد
  2. عباس جمشیدی فر
  3. شهرام قائدی
  4. ایمان صفا
  5. آرش نوذری
  6. سپند امیرسلیمانی
  7. وحید آقاپور
  8. بهنام تشکر

دانلود فصل دوم سریال جوکر قسمت اول مسابقه جوکر  برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید 


دانلود جوکر فصل دوم قسمت 2 با ترافیک نیم بها با کلیک روی تصویر زیر  قسمت مورد نظر خود را دانلود کنید

 


 دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال جوکر

” زمان پخش دوشنبه 20 دی ماه 1400 ساعت هشت صبح “


دانلود جوکر فصل دوم قسمت 4 با کلیک روی کلمه دانلود 

“تاریخ و ساعت پخش دوشنبه 27 دی ماه 1400 ساعت 8 صبح “

این پست برای شما مخاطبان گرامی سریال جوکر بصورت مرتب بروزرسانی می شود و شما می توانید جدیدترین قسمت ها را بصورت قانونی و مطمن دانلود کنید و هرزمانی که دوست داشتید آن بدون دسترسی به اینترنت تماشا کنید. با اشتراک این پست با دوستان خود می توانید آن ها را با روش دانلود آسان و سریع این برنامه نیز آشنا کنید برای این کار می توانید از دکمه های اشتراک گذاری انتهای این پست نیز استفاده کنید.

Comments

Popular posts from this blog

فصل ۳ جوکار قسمت ۱

10 فیلم خنده دار پریسا در سال 1400